נותנים מילה קופירייטינג לעסקיםנותנים מילה קופירייטינג לעסקים

כתיבת תוכן לאתרים : כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט

כדי לקדם אתרים באינטרנט ובמיוחד במנוע החיפוש של גוגל יש לכתוב מאמרים רבים. המאמרים נכתבים לאתר שלכם או לאתרים אחרים במטרה לגרום למנוע החיפוש של גוגל לתפוס אתכם בסריקות שהוא עורך ולהיות נוכח ברשת עד כמה שיותר. א מספיק רק לכתוב את המאמרים ולספר על עצמכם וכמה אתם טובים ויעילים, יש צורך לדעת איך לכתוב את  האמרים כך שמצד אחד יהיו מחוברים לקורא ומצד שני שיהיו חביבים על גוגל. קידום אתר היא משימה עיקרית לכל בעל אתר באינטרנט והסיבה ידועה.
אתר מקודם הוא אתר שמגיע לעמוד הראשון בגוגל בקטיגוריה שלכם. נניח שאתם נותנים שירותי הדברה באיזור הצפון. רוב הסיכויים שמעט אנשים יודעים עליכם ומכירים את השם שלכם ובטח שלא באינטרנט. כדי שתגיעו למצב שאתם עושים עסקים באינטרנט עליכם להגיע לעמוד הראשון בקטיגוריה של מדבירים, כך שכל מי שיחפש מדביר באיזור הצפון יראה אתכם ראשונים. כדי להיות שם אתם צריכים לקדם את האתר למיקום הזה ואת זה עושים בעיקר באמצעות כתיבת מאמרים. השקעה מסיבית בעיצוב האתר והזנחת התוכן עלולה לעלות לכם באיבוד לקוחות פוטנציאלים רבים.

כתיבת מאמרים לאינטרנט – הדרך הנכונה

כתיבת מאמרים לאינטרנט איננה דומה לכתיבה עיתונאית וגם לא לכתיבת רומנים או כתיבה עיונית אקדמית. גם כתיבה לבלוגים לא ממש דומה לכתיבה הנדונה כאן. כתיבת מאמרים לאינטרנט היא בעיקר כתיבה שיווקית, מתומצתת, פשוטה וישירה. על הכתיבה להיות מאד ממוקדת מטרה והיא לא מצע להבעת עמדה. מכיוון שבאינטרנט מתפרסמים אין ספור מאמרים והגולש הממוצע נתקל בהם כל הזמן, לא יהיה לו זמן לקרוא סאגות ארוכות אודות העסק שלכם וייתרונותיו. הקורא מעוניין במסר קצר, ארוז יפה שמלהיב וגורם לפעולה, ויש להתאים את מבנה התוכן של המאמר לקהל היעד שיגיע לאתר שלכם.

כתיבה לקהל יעד מסויים

כתיבת מאמרים צריכה להיות ממוקדת בקהל היעד ומנוסחת באופן המתאים ביותר לקהל זה. כיום מנועי החיפוש ובראשם גוגל לא מחפשים רק את מילות המפתח שכל אחד יודע שיש להכניס למאמרים, אלא תוכן רלוונטי ואיכותי שיהיה בעל ערך מוסף לקורא ולא רק פלטפורמה להעברת מילות מפתח. מאמרים מועתקים או חסרי נתונים ומידע נחוץ יהיו חסרי כל תועלת עבורכם. שילוב שבין תוכן איכותי ומילות מפתח המאורגנות במאמר כחלק ממנו ולא כהדבקה חיצונית לו יכולים גם לקדם את האתר שלכם וגם להשאיר את הלקוחות באתר שלכם.

כתיבת מאמרים – מה מנוע החיפוש אוהב?

מנוע החיפוש יכול לזהות בקלות רבה מאמרים בעלי תוכן זהה או מאמרים בעלי איכות ירודה. מנוע החיפוש יכול לדעת מתי עודכן האתר וגם זה פרמטר חשוב. שליחת מאמרים לאתרים שונים ויצירת קישורים לא פחות חשובה למנוע החיפוש של גוגל בקידום האתר שלכם.
עושר תכני, קישורים רבים באתרים שונים, שימוש נבון במילות מפתח וכתיבה איכותית עשויים להוביל את האתר שלכם לעמוד החיפוש הראשון בגוגל.

בין לקוחותינו

הצטרפו עכשיו ללקוחותינו המרוצים

הקמנו את נותנים מילה בשנת 2002 כמשרד המספק שירותי כתיבה. מאז גדלנו עם המילים ועם מאות לקוחות נאמנים, להם אנו מעניקים את כוחן וקסמן. המילה הכתובה על כל גווניה ויעדיה היא המומחיות שלנו, והיכולת האמנותית לתת בדיוק את זו המתאימה לצרכיכם היא פרי הבנתנו המעמיקה וניסיוננו הרב.

לאומי
מעריב
סלקום
פועלים
ביטוח חקלאי
טזורה

צרו איתנו קשר

נותנים מילה שירותים מקצועיים לעסקים - קבלו הצעת מחיר

תמיכה 24/7

חברת נותנים מילה מעניקה לכם את השירות הטוב ביותר.

להזמנת מאמרים : office@notnimila.co.il

תמיכה : Support@notnimila.co.il

לקוחות חדשים ?

חברת נותנים מילה מעניקה שירותי קופירייטינג ברמה הגבוהה ביותר, נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לקבלת הצעת מחיר :

03-6745028