נותנים מילה קופירייטינג לעסקיםנותנים מילה קופירייטינג לעסקים

כתיבת תוכן לאתרים : מחלקת בניית אתרים

בניית אתרים – הרבה יותר מלינק
תהליך של בניית אתרים עבור כל עסק, ובין אם מדובר במוצר, בשירות או במתן מידע, משמעו מיצוב של העסק בעולם העסקים האינטרנטי. מטרותיה של בניית אתרים הן שתיים: שימור לקוחות קיימים, והזמנת גולשים סקרנים להיות ללקוחותיכם חדשים. עסק שיש לו שאיפות גבוהות להצלחה ולהתקדמות במנועי החיפוש, לא יכול להזניח את נושא האיכות ולבצע בניית אתרים חובבנית, משום שזו עלולה לפגום במוניטין שלו ולהסב לו נזק תדמיתי. השקעה של בניית אתרים מקצועית תניב פירות רבים: משמעותו של האתר תהיה כלי עבודה נוסף, היא תמשוך קהל יעד חדש, תפתה אותו להיכנס אל האתר, תמשוך אותו להישאר באתר ותשכנע אותו להפוך ללקוח מרוצה ונאמן. גול!!

בניית אתרים – אל תנסו זאת בעצמכם
בניית אתרים היא תהליך מורכב הכולל שלבים רבים. החל ממציאת שם דומיין מוצלח וחברה לאחסון אתרים, דרך הקמת מערכת ניהול תוכן, שמטרתה לתאום את צרכיכם ולהלום את מידותיכם, ועד לעיצוב הגרפי ולתוכן המוזן לאתר בצורה שוטפת. כמעט כל אחד יכול לבצע בניית אתרים, אך מעטים יוכלו לבצע זאת היטב תוך התאמה מושלמת לצרכי העסק הנוכחיים והעתידיים.
לפני שאתם מתחילים ביצוע של בניית אתרים עליכם לחשוב היטב אילו מטרות אמור האתר לשרת. חשבו מה אתם מציעים ללקוחותיכם, מה מבדיל אתכם מהמתחרים שלכם, ובמה אתם מתמחים. לאחר שתגבשו את דיעותיכם, תהליך בניית אתרים בעזרת אנשי מקצוע יהיה מכוון וממוקד יותר למטרותיכם.

בניית אתרים עם נותנים מילה
אנחנו מזמינים אתכם להתרשם משפע של לקוחות מאושרים, שביצעו בעזרת צוות המומחים שלנו בניית אתרים מצליחים ומוכרים, ולהבין לבדכם כיצד המילה שלנו מדברת בעד עצמה. חברת בניית אתרים מקצועית מוכרחה להיות מנוסה ובעלת ידע רב, ולהישאר עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לתחום בניית אתרים, אך עליה להיות גם קשובה לצרכים של לקוחותיה, להכיר בחשיבותה של עמידה בזמנים, להיות זמינה לכל שאלה, ומנוסה מספיק על מנת להציע מענה הולם.
את כל אלו משלבת נותנים מילה באמנות של בניית אתרים בשבילכם, תוך הקפדה על שירות אישי, חם ואדיב לכל לקוח, קטן כגדול.

בין לקוחותינו

הצטרפו עכשיו ללקוחותינו המרוצים

הקמנו את נותנים מילה בשנת 2002 כמשרד המספק שירותי כתיבה. מאז גדלנו עם המילים ועם מאות לקוחות נאמנים, להם אנו מעניקים את כוחן וקסמן. המילה הכתובה על כל גווניה ויעדיה היא המומחיות שלנו, והיכולת האמנותית לתת בדיוק את זו המתאימה לצרכיכם היא פרי הבנתנו המעמיקה וניסיוננו הרב.

לאומי
מעריב
סלקום
פועלים
ביטוח חקלאי
טזורה

צרו איתנו קשר

נותנים מילה שירותים מקצועיים לעסקים - קבלו הצעת מחיר

תמיכה 24/7

חברת נותנים מילה מעניקה לכם את השירות הטוב ביותר.

להזמנת מאמרים : office@notnimila.co.il

תמיכה : Support@notnimila.co.il

לקוחות חדשים ?

חברת נותנים מילה מעניקה שירותי קופירייטינג ברמה הגבוהה ביותר, נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לקבלת הצעת מחיר :

03-6745028