נותנים מילה קופירייטינג לעסקיםנותנים מילה קופירייטינג לעסקים

כתיבת תוכן לאתרים : עריכה לשונית -ערוכים לתחרות

כתיבה לאתרים היא אמנות הכתיבה של המאה ה-21. כל כתיבה לאתרים מתחילה במשימה של כתיבת תוכן בצורה נכונה ויעילה, ומסתיימת בתקווה כי כתיבה לאתרים תיצור ביקוש לאתר הספציפי שלכם. אבל המשימה הכי חשובה של כתיבה לאתרים היא יצירת בולטות ובידול לאתר שלכם, מכל שאר האתרים באותו נושא. אמנות כתיבה לאתרים היא שימוש באמצעים הנכונים גם מול מנועי החיפוש וגם מול הגולשים.

מי מחפש?
כתיבה לאתרים מקצועית מבוססת בדרך כלל על אופטימיזציה של מנועי חיפוש. נכון הוא שאנשים הם אלה שמחפשים את האתרים ומעוניינים לקרוא אותם, אבל מנועי חיפוש הם אלה שממקמים את האתרים. במילים אחרות, אם תכתבו בשיטת כתיבה לאתרים יעילה, האתר שלכם יופיע בראש רשימת האתרים המומלצים, מה שיוביל לכניסות רבות של אנשים שיוכלו לקרוא את הטקסט שלכם.

מהו המסר?
אם המדיה הייתה המסר בעולם של המאה הקודמת, הרי שמיקום האתרים הוא המסר בעולם הווירטואלי של המאה הנוכחית. אם האתר שלכם יעיל יותר וכתוב נכון יותר, הוא יקודם. זו התורה כולה של כתיבה לאתרים יעילה ומקצועית. בנוסף לכך, אם האתר שלכם ממוקם גבוה יותר, סימן שהשתמשתם במהלך כתיבה לאתרים בשיטה הנכונה, במילות החיפוש המתאימות ובבחירה הנכונה של הטקסט.

צריך גם טקסט
אמנם המטרה היא מיקום האתר שלכם בראש הרשימה, אבל כתיבה לאתרים צריכה להיות מעניינת ואינפורמטיבית. מיקום האתר במקום מוביל על ידי מנועי החיפוש, הוא רק חצי מהעבודה. החצי השני הוא כתיבה לאתרים מעניינת ורהוטה. גולשים שייכנסו לאתר עם טקסט לא ברור או עמוס מדי, יברחו ממנו באופן מיידי. זו מטרה שבעלי האתרים לא רוצים להגיע אליה.
•    הבחירה הנכונה. אנשים מחפשים אתרים על פי מילה או צמד מילים מסוים. בחירה נכונה במילה הזו במהלך כתיבה לאתרים תוביל אתכם לראש הרשימה.
•    שפה ברורה. כדאי להקפיד על כתיבה לאתרים ברורה ורהוטה. רצוי ליצור כתיבה לאתרים המבדילה את שירותי האתר מזה של אתרים מתחרים. חשוב להקפיד על כתיבה לאתרים נקייה משגיאות וניסוחים מסורבלים.
•    כותרות ופסקאות. חלוקה כזו במהלך כתיבה לאתרים יוצרת טקסט ברור יותר וקריא יותר. אף אחד לא רוצה לראות אתר עמוס מדי במלל או בפלאשים ובאנרים קופצים. השילוב בין אמצעים חזותיים גרפיים לבין כתיבה לאתרים נכונה, הוא זה שמוביל לתוצאה הסופית האופטימאלית והנכונה ביותר.

פעולה מיידית
כתיבה לאתרים היא כתיבה הפונה ללקוחות פוטנציאליים של האתר. המצב האופטימאלי  לאחר כתיבה לאתרים יעילה, הוא שהגולשים ייכנסו לאתר, יישארו בו לקרוא את הטקסט וגם יבצעו פעולה כלשהי. זו יכולה להיות פעולת רכישה או רישום, או כל פעולה שהיא תוצאה של כתיבה לאתרים יעילה. בסופו של דבר, התוצאה של כתיבה לאתרים יעילה היא פעילות עסקית. פעילות עסקית מובילה הרי הן להצלחת האתר והן להצלחת בעליו.

בין לקוחותינו

הצטרפו עכשיו ללקוחותינו המרוצים

הקמנו את נותנים מילה בשנת 2002 כמשרד המספק שירותי כתיבה. מאז גדלנו עם המילים ועם מאות לקוחות נאמנים, להם אנו מעניקים את כוחן וקסמן. המילה הכתובה על כל גווניה ויעדיה היא המומחיות שלנו, והיכולת האמנותית לתת בדיוק את זו המתאימה לצרכיכם היא פרי הבנתנו המעמיקה וניסיוננו הרב.

לאומי
מעריב
סלקום
פועלים
ביטוח חקלאי
טזורה

צרו איתנו קשר

נותנים מילה שירותים מקצועיים לעסקים - קבלו הצעת מחיר

תמיכה 24/7

חברת נותנים מילה מעניקה לכם את השירות הטוב ביותר.

להזמנת מאמרים : office@notnimila.co.il

תמיכה : Support@notnimila.co.il

לקוחות חדשים ?

חברת נותנים מילה מעניקה שירותי קופירייטינג ברמה הגבוהה ביותר, נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לקבלת הצעת מחיר :

03-6745028