נותנים מילה קופירייטינג לעסקיםנותנים מילה קופירייטינג לעסקים

כתיבת תוכן לאתרים : 5 טיפים מובילים לכתיבה שיווקית נכונה

5 טיפים מובילים לכתיבה שיווקית נכונה – כדי להצליח יותר!

כולנו יודעים שלמילים כוח רב במיוחד. אם יש לכם אתר אינטרנט, המשמש כזירת מכירה משמעותית עבור העסק שלכם, כתיבה שיווקית נכונה, במסגרתו של האתר, יכולה להגדיל את מערך המכירות באופן משמעותי ולמשוך גולשים רבים ונוספים אל אתר האינטרנט. קיימות חברות המעניקות שירותי כתיבה שיווקית לבעלי האתרים השונים, המעוניינים ליהנות מיתרונותיה של רשת האינטרנט לצד יתרונותיה של כתיבה שיווקית זו, העושה שימוש בכלים מיוחדים על מנת לעשות זאת באופן הנכון ביותר. איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים מובילים, שיעזרו לכם לכתוב נכון ומתאים יותר.

טיפ מספר 1 – הקפידו על תוכן ממוקד ותמציתי

אחת הטעויות, הנפוצות באתרי אינטרנט רבים, הינה עומס של תכנים. ניתן למצוא עמודים, הכוללים מידע רב, תכנים בנושאים שונים, שאמנם יכולים להיות רלוונטיים לאתר, מבחינת הנושא שעוסקים בו, אולם אינם ממוקדים ותמציתיים. ולכן, אחד הטיפים החשובים ביותר, בכל הקשור לנושא כתיבה שיווקית, הינה כתיבת תוכן איכותי, אך בו זמנית גם ממוקד ומתאים.

טיפ מספר 2 – הקפדה על כתיבה נכונה

כתיבה שיווקית נכונה, מעבר לתוכן אליו היא מתייחסת, חשוב שתיעשה באופן הנכון ביותר. טעויות בדקדוק, שגיאות כתיב, שימוש מופרז בסימני פיסוק, או, להבדיל, משפטים ארוכים ללא סימני פיסוק, יכולים להבריח את הגולשים. בנוסף, כתיבה שיווקית איכותית, השמה דגש על דקדוק נכון, מביעה רצינות רבה יותר ורמת מקצועיות גבוהה, המושכת גולשים רבים.

טיפ מספר 3 – שימוש במילות מפתח וביטויים מתאימים

כתיבה שיווקית, מעבר לכזו הכוללת תכנים רלוונטיים, איכותיים ומושכים, חשוב שתעשה שימוש גם במילות מפתח וביטויים מתאימים על מנת לקדם את אתר האינטרנט במנועי החיפוש, ובמיוחד בגוגל. במקביל, שימוש מופרז בביטויים שונים, עשוי לפגוע באופן משמעותי באיכות הטקסט. ולכן כתיבה שיווקית המתייחסת הן לאיכותו של הטקסט, מכל היבטיו השונים, והן לכללים השונים, הנדרשים ליישום על מנת לקדם את האתר במנועי החיפוש, חשוב שתעשה באופן הנכון ביותר.

טיפ מספר 4 – הנעה לפעולה

כתיבה שיווקית באתרי האינטרנט נועדה לחשוף את האתר לכמה שיותר גולשים ולקדם אותו במנועי החיפוש. שימוש במונחים שונים, במסגרת כתיבה שיווקית זו, המניעים את הגולש לפעולה, יעניין יותר את הגולשים ויחשוף אותם למוצר או לשירות, בו עוסק האתר. עמוד בית שיווקי, מסקרן ומעניין ימשוך את הגולש לאתר ויעורר בו רצון להמשיך ולקרוא את תכניו השונים או לגלוש בין עמודי האתר. סקרנות ועניין יובילו, בסופו של דבר, לתהליך מכירתי, שהינו מטרתה הסופית של כתיבה שיווקית זו.

טיפ מספר 5 – שימוש בתוכן עדכני

כתיבה שיווקית חשוב שתהיה עדכנית ככל הניתן. עובדות שאינן נכונות או אינן רלוונטיות, מידע מוטעה וכדומה, כל אלה פוגעים במידת אמינותו של האתר וגורמים לעזיבתם של הגולשים. שימוש בתוכן עדכני וחדשני, במסגרת הכתיבה השיווקית, יעורר גם הוא עניין רב ויצור תחושת אמינות בקרב הגולשים.

בין לקוחותינו

הצטרפו עכשיו ללקוחותינו המרוצים

הקמנו את נותנים מילה בשנת 2002 כמשרד המספק שירותי כתיבה. מאז גדלנו עם המילים ועם מאות לקוחות נאמנים, להם אנו מעניקים את כוחן וקסמן. המילה הכתובה על כל גווניה ויעדיה היא המומחיות שלנו, והיכולת האמנותית לתת בדיוק את זו המתאימה לצרכיכם היא פרי הבנתנו המעמיקה וניסיוננו הרב.

לאומי
מעריב
סלקום
פועלים
ביטוח חקלאי
טזורה

צרו איתנו קשר

נותנים מילה שירותים מקצועיים לעסקים - קבלו הצעת מחיר

תמיכה 24/7

חברת נותנים מילה מעניקה לכם את השירות הטוב ביותר.

להזמנת מאמרים : office@notnimila.co.il

תמיכה : Support@notnimila.co.il

לקוחות חדשים ?

חברת נותנים מילה מעניקה שירותי קופירייטינג ברמה הגבוהה ביותר, נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לקבלת הצעת מחיר :

03-6745028