נותנים מילה קופירייטינג לעסקיםנותנים מילה קופירייטינג לעסקים

כתיבת תוכן לאתרים : מה המשמעות של כתיבה לאתר מוצלח

מה המשמעות של כתיבה לאתר מוצלח?

כתיבה לאתר אינטרנט היא אומנות שיווקית שעומדת בצורה עצמאית, ומובדלת מכתיבה שיווקית למדיות אחרות. כתיבה לאתר אינטרנט היא כתיבה עם מאפיינים מיוחדים, שמתייחסת בין השאר לקהל היעד שלכם שגולש באינטרנט, שפעמים רבות מובדל מקהל היעד שלכם שפונה אליכם צורה אחרת. כתיבה לאתר שלכם, לוקחת בחשבון כי קהל היעד שלכם הוא קהל יעד אינטליגנטי, ממוקד מטרה, שיודע בדיוק מה הוא רוצה, וכזה שמוכן לקבל אך ורק מידע אמין ומקצועי. כל זה לא אומר כי כתיבה לאתר היא לא כתיבה שיווקית כלל וכלל – היא בהחלט שיווקית מאד, אבל היא גם מוקירת, יצירתית, ואמינה, וכך יוצרת קשר מוצלח עם הצרכן.

איך מבצעים כתיבה לאתר?

יש כמה כללים שחייבים לשמור עליהם בעת שמבצעים כתיבה לאתר. שירותי קופירייטינג מקצועיים כמובן שולטים בכל הכללים הנ"ל, ולכן כדאי מאד לשכור את שירותיהם על מנת לבצע כתיבה לאתר שכלם בצורה איכותית.

הכלל הראשון הוא אמינות ביחס לכותרת. כאשר הגולש מקליק על כותרת מסוימת, הוא מצפה, ובצדק, לקבל תוכן רלוונטי בהתאם למה שהכותרת הבטיחה. לכן, אם הגולש הקליק על כותרת שאמורה לתת תוכן אובייקטיבי, חשוב להתאים לה את התוכן המתאים. גולש שירצה לקבל מידע על מבצעים או לקבל מידע שיווקי לדוא"ל – כבר ידע ללחוץ על הכפתור המתאים.

הכלל השני של כתיבה לאתר אינטרנט שחשוב מאד לשמור עליו הוא התמציתיות וההתמקדות. תתפלאו, אבל רוב הגולשים לא יחפשו את האתר שייתן להם מאות שירותים שונים – אלא דווקא את זה שייתן להם בדיוק את מה שהם צריכים. לכן, כשמבצעים כתיבה לאתר אינטרנט, חשוב להתמקד בשירותים הספציפיים שאתם נותנים, ואותם כמובן להדגיש. במילים אחרות – זה לא הכמות, אלא האיכות.

זיהוי הצרכים של הגולש

אחד מהדברים שמאד מודגשים בתחום של כתיבה לאתר אינטרנט, הוא זיהוי הצורך של הגולש. פעמים רבות, הגולש מחפש דרך מנועי החיפוש תשובה לשאלה מסוימת כמו לדוגמא "איך מכינים עוגת שוקולד" או "איך לקוחים הלוואה מהבנק" – אם העסק שלכם בא לתת מענה לצורך מסוים – הדגישו מענה זה. כתיבה לאתר אינטרנט צריכה לתת דגש על המענה של העסק שלכם לצרכים, ולאו דווקא לספר תמיד על תכונות העסק.

אם כבר הזכרנו מנועי חיפוש, כמובן שאחד הדברים שהכי חשובים לנו זה שהאתר שלנו יופיע במקום גבוה במנועי החיפוש – וזו אחת הסיבות העיקריות שבגללן בעלי עסקים רבים שוכרים שירותי כתיבה לאתר אינטרנט שלהם שיהיו מקצועיים. תחום קידום האתרים הוא תחום מורכב ומרתק, אשר דורש זמן והשקעה – פניה אל שירותי קופירייטינג מקצועיים ומוסמכים, שיבצעו כתיבה לאתר שלכם שתהיה גם שיווקית, גם מקצועית, גם איכותית וגם מקורית היא אחד הצעדים החכמים ביותר שתעשו עבורכם, ועבור העסק שלכם.

בין לקוחותינו

הצטרפו עכשיו ללקוחותינו המרוצים

הקמנו את נותנים מילה בשנת 2002 כמשרד המספק שירותי כתיבה. מאז גדלנו עם המילים ועם מאות לקוחות נאמנים, להם אנו מעניקים את כוחן וקסמן. המילה הכתובה על כל גווניה ויעדיה היא המומחיות שלנו, והיכולת האמנותית לתת בדיוק את זו המתאימה לצרכיכם היא פרי הבנתנו המעמיקה וניסיוננו הרב.

לאומי
מעריב
סלקום
פועלים
ביטוח חקלאי
טזורה

צרו איתנו קשר

נותנים מילה שירותים מקצועיים לעסקים - קבלו הצעת מחיר

תמיכה 24/7

חברת נותנים מילה מעניקה לכם את השירות הטוב ביותר.

להזמנת מאמרים : office@notnimila.co.il

תמיכה : Support@notnimila.co.il

לקוחות חדשים ?

חברת נותנים מילה מעניקה שירותי קופירייטינג ברמה הגבוהה ביותר, נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לקבלת הצעת מחיר :

03-6745028