נותנים מילה קופירייטינג לעסקיםנותנים מילה קופירייטינג לעסקים

כתיבת תוכן לאתרים : קופירייטינג קצת על המקצוע

קופירייטינג, קצת על המקצוע

מקורו של ענף הקופירייטינג הוא בעולם הפרסום. בעבר חברות פרסום גדולות סיפקו גם שירותי קופירייטינג, אולם כיום צצו משרדי פירסום המתמחים בשירותי קופירייטינג בלבד. משרד המספק שירות קופירייטינג מתמחה בכתיבה שיווקית לעסקים, לגופים ציבוריים ולאנשי ציבור. בדרך כלל הפונים לשירותי קופירייטינג זקוקים אך ורק לכתיבת התוכן, ואינם זקוקים לשירותי פירסום אחרים. תחת תחום הקופירייטינג הרחב, קיים תחום הנולד בעקבות רשת האינטרנט, והוא קופירייטינג לאתרי אינטרנט. סוג זה של קופירייטינג משלב בין יכולות הכתיבה של הרעיונאי, ליכולות השיווק שלו, ובדרך כלל מתמקד בקידום אתרים במנועי החיפוש. עבודתו של הרעיונאי הוא לייצר רעיונות בתחום הפרסום. בדרך כלל משרד פירסום מעסיק צוות שלם שתפקידו חשיבה על רעיונות חדשים לצורכי הכנסה לעסק. צוות זה קרוי צוות הקריאייטב של המשרד, ותפקידו של הרעיונאי הוא להגות את הרעיונות הקשורים לטקסט עבור צוות זה. תחום הקופירייטינג מתפרש על תחומי המדיה המודפסת, קידום המכירות תסריטאות ועוד.

קופירייטינג, חשובה ההתמחות הספציפית

קופירייטינג הוא תחום החולש על נושאים רבים ומתפרש על מדיות שונות. בתור בעל עסק, בבואך לרכוש שירותי קופירייטינג חשוב לשים לב לכמה דגשים: ראשית חפש משרדים המתמחים בקופירייטינג שחולש על התחומים עליהם אתה רוצה לכתוב. קופירייטר טוב יכול לכתוב תוכן שיווקי כמעט על כל נושא, אך קופירייטר מקצועי יקח על עצמו שירותי כתיבה בנושאים בהם הוא מתמצא, כך הכתיבה תהיה יחודית ומוכרת. שנית, חשוב לוודא שמשרד הקופירייטינג בעל ניסיון כתיבה בתחום אותו אתה משווק, והוא כבר ביצע מספר פרוייקטים דומים בעבר. לבסוף, בתור בעל עסק המנסה לשווק מידע מסויים, עליך לדעת כי קהל הקוראים, בין אם במדיה האינטרנטית ובין אם במידה המודפסת, מחפש מידע כמה שיותר מדוייק, המכיל כמה שיותר נתונים. משרד קופירייטינג טוב, אשר מנוסה בנושאי הכתיבה אותם ברצונך לשווק, ידע לעשות את השילוב הטוב ביותר בין תוכן שיווקי לתוכן מעניין. משרד כזה ידע להתחבר לרצון הקוראים ולספק להם את המידע השימושי והמקיף ביותר.

מה הופך קופירייטינג למוכר?

תחום הקופירייטינג הוא תחום משתנה ומתקדם כל הזמן בהתאם לדרישות קהל הקוראים. קופירייטינג הופך תוכן למוכר באמצעות כמה כללי מפתח: ראשית כתיבה פחות רשמית, הנעשית בטון דיבור יומיומי. קהל הקוראים המחפש מידע אינו אוהב שימוש בשפה גבוהה, הוא מעוניין בתוכן כמה שיותר פשוט להבנה, המספק את צרכי המידע. שנית קופירייטינג טוב נעשה בצורה עדינה, ולא אגרסיבית. תוכן שנכתב במטרה ברורה כי ברצונו למכור מבריח קוראים רבים, ומפתח בעיניהם חוסר אמון בבעל העסק. כתיבה אשר מספקת תשובות לבעיות ויתרונות רכישה עבור הקורא, הופכת את הטקסט לידידותי יותר, ובכך מצליחה לבצע את העבודה בצורה טובה. בתור בעל עסק עליך לדעת כי הקוראים אוהבים תוכן דינאמי, כתיבת קופירייטינג טובה היא כתיבה מתחדשת, המקנה לקורא תוכן חדש לנבור בו, ומספקת מידע חדש בכל פעם.

בין לקוחותינו

הצטרפו עכשיו ללקוחותינו המרוצים

הקמנו את נותנים מילה בשנת 2002 כמשרד המספק שירותי כתיבה. מאז גדלנו עם המילים ועם מאות לקוחות נאמנים, להם אנו מעניקים את כוחן וקסמן. המילה הכתובה על כל גווניה ויעדיה היא המומחיות שלנו, והיכולת האמנותית לתת בדיוק את זו המתאימה לצרכיכם היא פרי הבנתנו המעמיקה וניסיוננו הרב.

לאומי
מעריב
סלקום
פועלים
ביטוח חקלאי
טזורה

צרו איתנו קשר

נותנים מילה שירותים מקצועיים לעסקים - קבלו הצעת מחיר

תמיכה 24/7

חברת נותנים מילה מעניקה לכם את השירות הטוב ביותר.

להזמנת מאמרים : office@notnimila.co.il

תמיכה : Support@notnimila.co.il

לקוחות חדשים ?

חברת נותנים מילה מעניקה שירותי קופירייטינג ברמה הגבוהה ביותר, נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לקבלת הצעת מחיר :

03-6745028