נותנים מילה קופירייטינג לעסקיםנותנים מילה קופירייטינג לעסקים

כתיבת תוכן לאתרים : קופירייטינג ל-SEO

קופירייטינג ל-SEO

קופירייטינג הינו כלי ממוקד ויעיל להגעה אל קהל יעד רלוונטי, וכאשר מדובר על קופירייטינג ל-SEO הרי שנוסף להנעת הלקוחות לפעולה, מצטרף נדבך נוסף הקשור לאופטימיזציה של האתר במנועי החיפוש – קופירייטינג ל-SEO חייב להתבצע לפי כללים מדויקים שיביאו למופע גבוה יותר של האתר בתוצאות חיפוש על פי קריטריונים שונים.
כוחם של אתרים טובים טמון בתוכן שלהם, שהינו המלך האמיתי של עולם האינטרנט כיום. קופירייטינג ל-SEO מטייב את התוכן, ופונה לקהל ממוקד על מנת להביאו אל האתר. אין הכוונה להגדלת מספר הגולשים אל האתר, אלא הגדלת מספר הגולשים האפקטיביים לאתר – אלה שביכולתם להפוך ללקוחות של ממש, להגדיל את הכנסות האתר ולהגשים את יעדיו.
קופירייטינג ל-SEO – התאמת האתר למנועי החיפוש
שירותי קופירייטינג ל-SEO כאמור, שונים מקופירייטינג רגיל, בכך שפועלים להתאמת התוכן גם למטרות אופטימיזציה של האתר במנועי חיפוש, כלומר – מיקום האתר במקום גבוה בעת חיפוש ביטויים ספציפיים הקשורים אליו. מנועי החיפוש נשענים על תוכנם של אתרים כמעט באופן בלעדי בעת דירוגם – תוכן המבוסס על מילות מפתח, קישורים מהאתר אל אתרים אחרים ומאתרים אחרים אליו. קופירייטינג ל-SEO לוקח בחשבון, כי על מנת להצליח בקידום האתר, עליו לדאוג גם למשך השהיה של הגולש באתר, לפיכך ישים דגש על כתיבת כותרות מושכות באתר, כתיבת טקסטים ממוקדים ובעלי ערך, ושימוש בביטויים העונים לצרכיהם של לקוחות פוטנציאלים.
על קופירייטינג ל-SEO לתפוס את תשומת הלב של הקורא בתוך שניות – אלה הן בדיוק השניות הראשונות שמקדיש כל גולש לרפרוף על אתר, וקבלת החלטה שלו האם להישאר באתר או להמשיך לאתר הבא. קופירייטינג ל-SEO ינצל את חלון ההזדמנויות הזה על מנת להפוך גולש אקראי ללקוח ממשי, ובכך טמון כוחו.
כיצד נמדד קופירייטינג ל-SEO ?
קופירייטינג ל-SEO חייב להיות אפקטיבי, ולפיכך חייבים להתקיים מדדים שיאפשרו את יעילותו :
  1. מדדים סטטיסטיים – כמות הכניסות לאתר, משך השהיה באתר, עמודים פופולריים יותר ופחות.
  2. מציאת מקורות ההגעה לאתר – קופירייטינג ל-SEO מתייחס בדרך כלל לקידום האתר במנועי החיפוש הגדולים, אולם גולשים יכולים להגיע לאתר גם דרך קישורים באתרים אחרים, רשימות דיוור, וכו'. חשוב להבין מאין מגיעה תנועת הגולשים לאתר, על מנת להבין כמה יעילה פעילות קופירייטינג ל-SEO שבוצעה עבורו.
  3. בניית מסלולי התנועה של גולשים באתר, לאילו עמודים הגיעו, מאין יצאו לאתרים אחרים – כל זאת יאפשר להבין מה גולשים מחפשים, יאפשר טיוב של מילות מפתח והתכנים, ויאפשר לדעת כמה מהם הפכו ללקוחות של ממש.
קופירייטינג ל-SEO הינו פעילות מתמשכת וצומחת המלווה את האתר לזמן ממושך, לומדת את צרכיו ומשפרת אותו באופן קבוע. ברור לפיכך, שאי אפשר להטיל ספק בחשיבות קופירייטינג בכתיבת אתרים ובחשיבות קידומם באופן נכון, ממוקד, ואפקטיבי.

בין לקוחותינו

הצטרפו עכשיו ללקוחותינו המרוצים

הקמנו את נותנים מילה בשנת 2002 כמשרד המספק שירותי כתיבה. מאז גדלנו עם המילים ועם מאות לקוחות נאמנים, להם אנו מעניקים את כוחן וקסמן. המילה הכתובה על כל גווניה ויעדיה היא המומחיות שלנו, והיכולת האמנותית לתת בדיוק את זו המתאימה לצרכיכם היא פרי הבנתנו המעמיקה וניסיוננו הרב.

לאומי
מעריב
סלקום
פועלים
ביטוח חקלאי
טזורה

צרו איתנו קשר

נותנים מילה שירותים מקצועיים לעסקים - קבלו הצעת מחיר

תמיכה 24/7

חברת נותנים מילה מעניקה לכם את השירות הטוב ביותר.

להזמנת מאמרים : office@notnimila.co.il

תמיכה : Support@notnimila.co.il

לקוחות חדשים ?

חברת נותנים מילה מעניקה שירותי קופירייטינג ברמה הגבוהה ביותר, נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לקבלת הצעת מחיר :

03-6745028