נותנים מילה קופירייטינג לעסקיםנותנים מילה קופירייטינג לעסקים

כתיבת תוכן לאתרים : קופירייטינג לאינטרנט

קופירייטינג לאינטרנט

היום, יותר ויותר אנשים ניגשים לאינטרנט בחיפוש אחר מוצרים ושירותים, לא מפתיע אם כך שהרשת הפכה לפלטפורמת שיווק אדירה. החיפוש מתחיל לרוב במנוע החיפוש, כשגוגל הוא המנוע הגדול והפופולארי ביותר. עסקים רבים שואפים לקדם את האתר שלהם למיקום גבוה בתוצאות החיפוש ונעזרים בקופירייטרים מקצועיים כחלק ממאמץ זה. כיצד מנועי החיפוש משפיעים על הטקסטים ברשת? האם יש דבר כזה כתיבה המותאמת למנועי חיפוש? האם קופירייטינג לאינטרנט הוא עסק למקצוענים בלבד?

מה יותר חשוב – לכתוב לגולש או למנועי החיפוש?

חלק חשוב בכתיבת כל טקסט לאינטרנט הוא התאמתו לדרישות של מנועי החיפוש כשגוגל בראשם. כולנו יודעים שמיקום גבוה של אתר בתוצאות החיפוש של גוגל יבטיח לו חשיפה גבוהה לקהל היעד שלו וכתוצאה מכך הרבה יותר גולשים וסיכוי גבוה יותר לביסוס מערך לקוחות גדול. פעמים רבות, נשאלת השאלה מה עדיף – לכתוב לפי הדרישות של מנוע החיפוש או לפי מה שנוח, מעניין ונגיש לגולשים? למעשה, קופירייטינג לאינטרנט לא עוסק בכלל בסוגיה וכל קופירייטר מקצועי יוכל להגיד לכם שאין בכלל דילמה כזאת. הסיבה הפשוטה לכך היא שאין כל סתירה בין הדרישות של מנועי החיפוש לבין נגישות הטקסטים לקורא.

כשגוגל נשאלת איך לכתוב טקסטים לאתרים התשובה שחוזרת על עצמה היא לכתוב טקסטים שנוחים לגולש. המשמעות הפיסית של זה היא בניית טקסטים עם חלוקה נוחה לפסקאות עם תתי כותרות, כתיבה בגובה העיניים ויחד עם זאת כתיבה איכותית ומעניינת, כתיבה ללא טעויות הקלדה, כתיב או לשון וכתיבה הרלוונטית לנושא. קופירייטר מקצועי עושה את כל אלו מבלי לחשוב פעמיים, הרי כך נראה טקסט מקצועי ממילא – קופירייטינג לאינטרנט הוא טבעי עבור קופירייטרים מקצועיים.

מה לגבי שילוב של מילות מפתח?

כאן הענייניים מסתבכים לכאורה, כדי שמנועי החיפוש ימצאו את הדף ויקטלגו אותו נכון הם מסתמכים על מילות מפתח וצירופים שונים שלהן. שילוב של מילות מפתח בדף יבטיח קטלוג של הדף (והאתר) בקטגוריה הנכונה ובמיקום טוב בתוצאות החיפוש. מגמה זו יצאה קצת משליטה בתחילת הדרך של מנועי החיפוש ואתרים רבים מילאו את דפיהם בטקסטים חסרי משמעות אך רוויים במילות מפתח. היום, קופירייטינג לאתרים כלל לא מתבסס על "דחיפת" מילות מפתח, אלא שילוב נכון שלהן בטקסטים. קופירייטר מקצועי ידע לשלב את מילות וביטויי המפתח באלגנטיות, באופן טבעי וזורם בטקסט ולא לכפות אותן עליו, הוא ידע לא הגזים בכמות המילים, לכתוב לעניין, בצורה מסקרנת ומעניינת לגולשים תוך שילוב מתאים של ביטויי מפתח.

האם קופירייטינג לאינטרנט חייב להתבצע על ידי מקצוענים?

בוודאי, כולנו מכירים אתרים שנראים מצוין, מעוצבים בקפידה אבל הטקסטים בהם רחוקים מלהיות מקצועיים, מעניינים או אפילו הגיוניים במקרים קיצוניים. קופירייטינג לאינטרנט הוא הוא עסק למקצוענים, קופירייטרים על ניסיון, כישרון, הבנה שיווקית ותפיסה רחבה של עולם האינטרנט. קופירייטינג מקצועי הוא פעמים רבות הגורם המבדיל בין אתר מצליח לאתר כושל, בין עסק מרוויח לעסק מפסיד.

בין לקוחותינו

הצטרפו עכשיו ללקוחותינו המרוצים

הקמנו את נותנים מילה בשנת 2002 כמשרד המספק שירותי כתיבה. מאז גדלנו עם המילים ועם מאות לקוחות נאמנים, להם אנו מעניקים את כוחן וקסמן. המילה הכתובה על כל גווניה ויעדיה היא המומחיות שלנו, והיכולת האמנותית לתת בדיוק את זו המתאימה לצרכיכם היא פרי הבנתנו המעמיקה וניסיוננו הרב.

לאומי
מעריב
סלקום
פועלים
ביטוח חקלאי
טזורה

צרו איתנו קשר

נותנים מילה שירותים מקצועיים לעסקים - קבלו הצעת מחיר

תמיכה 24/7

חברת נותנים מילה מעניקה לכם את השירות הטוב ביותר.

להזמנת מאמרים : office@notnimila.co.il

תמיכה : Support@notnimila.co.il

לקוחות חדשים ?

חברת נותנים מילה מעניקה שירותי קופירייטינג ברמה הגבוהה ביותר, נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לקבלת הצעת מחיר :

03-6745028